ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin Nytt till prinsessan ♥

Av Johanna Larsson - 3 oktober 2012 12:22

 


Jag var ju som sagt på ikea i fredags för att köpa det sista till min lilla prinsessa.


Jaaa som ni har märkt så har jag inte bloggat så mycket på den sista tiden men jag har inte haft någon ork till det.. Känns så tråkigt nu för tiden, känns som det kommer bli roligare sen när man har något att blogga om och de känns som jag inte har det nu..


Idag har jag legat med förvärkar hela morgonen och det är inte dom skönaste kan man ju säga, har haft dom till och från nu i tre dagar så hoppas det kommer igång snart för orkar inte med den tunga magen mer. Man känner ju sig as klumpig..


Jag tar och svarar på fråge stunden när jag har ork till det. För just nu känner jag ingen ork för det. Orkar knappt blogg ju. Vilket är ganska tråkigt.

Av Johanna Larsson - 23 september 2012 22:40

 

Här har altheas nya overall som hon fick av sin gammel moster Denise.


Jag har bestämt att jag kommer blogga så mycket som jag kan från mammas data och när jag får tillfälle för en data. Alltså kommer det inte bli så ofta som förut för hon ska jag försöka få med en bild i varje inlägg så därför kommer jag blogga från datorer. Men det kan säker dyka upp ett mobil inlägg utan bil oxå nån gång ibland. Och som ni kanske har märkt har jag rensat några inlägg och ska försöka fixa bloggen så den blir bättre, man kan ju iaf försöka.. :)

Av Johanna Larsson - 26 augusti 2012 21:31

 


Åhhh, köpte dom hära små söta napparna till min lilla fisunge.

Jag var på viberga förut med Felicia för att jag skulle köpa kexchoklad något som är ett fruktansvärt  sug nu under graviditeten. Och så gick vi förbi dom hära söta små napparna som jag bara var tvungen att köpa till henne. Dom är såååå söta ju. Smälter så fort jag ser dom, tänk att min lilla prinessa ska ha dom. ÅHH MAMMA LÄNGTAR EFTER DIG ALTHEA ! <3

Av Johanna Larsson - 22 augusti 2012 20:43

godkväll !


Jag är extremt glad just nu för på lördag ska jag åka och hämta Altheas nya vagn. Kände att jag ville ha en svart ist, men den är begangnad men tycker inte det spelar nån roll. Kommer ändå köpa en ny vagn sen när hon blir större! Så är superduper glad!! :)




Just nu ligger jag i sängen, ovanligt tänker väl ni då. Eftersom jag alltid ligger här när jag bloggar. Men tycker det är skönast att ligga i sängen med datan nu när man inte har något skrivbord. Men ett sånt ska jag fixa sen när vi flyttar eller försöka iaf. Jag ska väl hoppa in i duschen nu snart. Måste tvätta mitt hår, är väldigt noga med att tvätta det varannan dag. Vet att det inte är bra att tvätta håret för ofta men känner att jag måste det ändå. Imorn så är det ju även skola igen och vi ska göra något graffiti målning som vi gjorde förra året oxå. Så jag ska försöka ta kort på den så ni får se det! Men vi hörs, pusshey!!


      

Av Johanna Larsson - 20 augusti 2012 00:06

Åhhh, jag bara älskar dom här två klädelsplagen till min lilla prinsessa. Så sjukt gulliga :')

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards