ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 22 november 2012 16:20

Hallå folket!

Just nu sitter jag inne hos mamma och känner mig helt död! Bredvid mig ligger mitt lilla kräksbarn som sprattlar som en tok. Man märker att hon har blivit äldre för nu är hon lite mer vaken och hat börjat röra sig lite mer. Bloggandet har ju varit lite segt nu men får hoppas att det blir bättre med tiden. Men ska snart in till mig och städa lite, för det behövs!

Av Johanna Larsson - 20 november 2012 07:01

Godmorgon folket.
Sitter i soffan med petra. Vakna kanske för en halv timme sen av att petra gav liam mat. Så nu sitter vi i soffan och barnen sover. Idag blir det att dra till mammagruppen vid två sen får vi se vad som händer. :)


 

Av Johanna Larsson - 17 november 2012 11:35

hejhej, jag har ju inte bloggat på några dagar som ni har märkt. men jag har inte haft tid.. jag har umgåtts med petra och hennes son liam nästan hela veckan.. det är super skönt att ha något att göra om dagarna istället för att bara sitta inne.. så mammagruppen gjorde visst lite nytta och roligt att få lära känna lite nytt folk oxå.
idag vet jag inte vad dagen bjuds på men sånt som märks. och igår blev min tjeja fyra hela veckor och på måndag är hon en hel månad. gud vad tiden går. :(
mammas stora tjeja. :')

Av Johanna Larsson - 14 november 2012 09:08

godmorgon, nu ligger jag i sängen och matar tösen. ska upp snart och äta själv, sen fixa oss och ta en liten promemad till petra. idag vaknade vi kvart i nio egentligen skulle vi upp vid åtta men lyckades somna om. hehe, det slår aldrig fel... men bloggar mer sen. ;*


 

Av Johanna Larsson - 13 november 2012 23:34

nu ska jag äntligen försöka sova. min lilla tös har äntligen somnat oxå efter många om och men. så nu får vi hoppas att hon sover ett tag tills hon ska ha mat igen förhoppningsvis. imorn blir det upp tidigt för ska träffa petra och marina vid tio så ska försöka sova nu. godnatt


 

-

Av Johanna Larsson - 13 november 2012 22:54


Av Johanna Larsson - 13 november 2012 21:07

Sitter i soffan med Althea brevid mig och tittar på american pie presents band camp på tv6. Ska även försöka söva en skrikande Althea så vi får väl se hur jag lyckas med det. Får hoppas att hon somnar snart för hon är jätte trött. :/


           

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards