ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 27 november 2012 10:53

Vaknade kanske för en timme sen. Gick upp och bytte blöja på lillplutten och satte henne i gungan och hon somna om i den. Så jag har nu fixat lite här hemma nu. Just nu sitter jag i soffan och glor på tv:n och väntar på att petra ska vakna och göra mig sällskap. Vid ett-halv två kommer petras mamma som ska skjusa oss till mammagruppen. Ska även väga och mäta althea idag så nu får vi se hur mycket hon har gått upp. Igår kväll skicka jag även efter ett personligtbevis så jag kan få mitt leg färdigt oxå, så det ska göras i veckan oxå. Men ska fortsätta slöa en stund till. Hejs!!

Av Johanna Larsson - 27 november 2012 05:15

Mat dax.. Just nu sitter jag och matar althea. Så duktig som hon är så har hon sovit i 5 timmar nu på strek. Mammas duktiga tjej!!!! :)
men nu har hon ätit klart så nu ska vi sova igen. Godnatt..

Av Johanna Larsson - 27 november 2012 01:46

Nu tänkte jag gå och lägga mig brevid min fina prinsessa.. Petra sover hos mig inatt med lilla liam. Så har suttit och pratat med henne hela kvällen och så. Althea verka vara ganska nöjd med sin gunga hon fick. Men tänkte lägga mig nu iaf.. GODNATT

Av Johanna Larsson - 26 november 2012 17:12

Sitter i bilen nu påväg till Norrköping, ska handla en gunga till althea. Hon älska ju att gunga i Liam gunga så då får hon en alldeles egen gunga. Så nu får hon en egen. :)

Av Johanna Larsson - 26 november 2012 12:03

Godmorgon eller god eftermidda kanske man ska säga.. Idag vaknade vi kanske vid halv tolv typ och nu ligger vi bara i sängen. Usch, har en skrikande bebis brevid mig. Hon har skrikit hela natten typ och jag vet ju inte vad felet är.. Hon kan somna till i typ tio minuter sen vaknar hon igen och skriker. Det gör så ont i mammahjärtat att inte kunna hjälpa mitt barn..
Men idag ska jag umgås med felicia när hon har slutat skolan och då ska vi dra och storhandla så jag har grejer hela månaden ut. Sen vet jag nog inte vad som händer. Men ska väl passa på att äta frukost nu när althea sover för de lär ju inte vara länge.. Pusss

Av Johanna Larsson - 23 november 2012 03:17

Godnatt nu är det dax för mig att sova.. Inatt sover petra och lilla liam hos oss och det går super bra mot hur det gick första gången. Det kändes super kul tanken på att vi har ju sovit hos dom två gånger nu så nu va de deras tur. Jag känner att jag börjar bli lite förkyld tror nog att mamma har smittat mig och får hoppas att althea slipper det.. Men nu ska jag försöka sova för det finns en dag imorgon oxå. Då det blir nya äventyr att invänta. ;*

Av Johanna Larsson - 22 november 2012 17:38

Nu har jag precis skickat efter lite bilder på Althea  och två förstoringar. Så nu måste jag bara köpa lite ramar sen kommer det bli skit snyggt!! Ska snart äta mat då och sen in och städa hos mig. Måste damsuga och lite sånt. Imorn blir Althea 5 veckor stor börjar hon bli. Men ska fixa lite nu innan jag ska äta. pussss



 

Gamla bilder :P

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards