ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 5 december 2012 08:42

Godmorgon, ligger just nu i sängen och håller på att dö. Skulle egentligen till hörseln med althea vi ja vi råka försova oss eller rättare sagt klockan ringde inte. Så är lite smått irriterad på det oxå.. Så fick ringa och säga till, så dom skulle ringa eller skicka brev om när hon får en ny tid. Idag vet jag inte vad vi ska göra för det är fullt med snö och ut tänker jag inte gå iaf!! Och sorry för att jag inte blogga igår men hade så fruktansvärt mycket att göra tyvärr.. Men ska föraöka blogga så mycket jag kan idag.

Av Johanna Larsson - 4 december 2012 11:07

Idag fick det bli pyttipanna, det var länge sen man åt de.
Sen vart jag sugen på de så. :)

Av Johanna Larsson - 4 december 2012 09:54

Godmorgon!
Jag kom precis ut ur duschen och ska snart byta blöja och mata lillfjutten. Idag vakna jag vid åtta och låg oh drog mig i sängen till halv tio typ.. Idag ska vi till mammagruppen och umgås med petra, liam, marina och lilla my. Sen får man se om det kommer någon ny, inte för att jag tror det. Det har ju inte gjort det hitills så, men man ska aldrig säga aldrig!! Efter mammagruppen blire nog att dra hem till petra och umgås lite där.. Men nu ska jag klä på mig och fixa lite frulle.

...

Av Johanna Larsson - 3 december 2012 23:57

GODNATT!

Av Johanna Larsson - 3 december 2012 20:17

Sitter och tittar på teen mom med ewe och tar det lugnt.. Jag älskar verkligen de programet. :D

Av Johanna Larsson - 3 december 2012 19:35

Godkväll, just nu sitter jag inne hos mamma och umgås lite. Idag var ju min moster hos oss och hälsade på. Riktigt mysigt var det. Sen bestämde vi att vi skulle komma och sova hos henne ibörjan av januari. Ikvälm ska jag väl bara mysa och ha det bra med mitt älskade barn! Får väl hoppas att det är något bra på tv:n ikväll oxå annars får man väl dra på en film eller nåt sånt.. Men ska va lite social här nu så vi höres.. Pusss

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards