ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 29 december 2012 09:50

Godmorgon säger vi nu då.. Vaknade av att stoffe väckte mig och så fick jag se på min lilla tös som låg tvärs över sängen. Hahahah, kanske ska börja ha en kudde på andra sidan så hon inte ramlar ner nu när hon rör sig så mycket! Men nu ska jag gå upp och byta blöja på både althea och alli sen ge althea mat. Hejs sves!


 

Av Johanna Larsson - 28 december 2012 23:45

Godnatt säger vi nu.. Lillan sover nästan och det gör jag med snart förhoppningsvis. Idag har det varit full rulle hela dan så känner mig helt slut. Va även tvungen att hoppa in i ett bad för att koppla av riktigt ordenkligt.. Men nu ligger både jag och lillan ner bäddade i sängen, riktigt mysigt faktiskt!

Av Johanna Larsson - 28 december 2012 13:40

Det är inte ofta jag sminkar mig.. Men idag gjorde jag det.. ;)

Av Johanna Larsson - 28 december 2012 12:32

Nu ska jag fixa mig för ska in till stan med felicia och ewe. Althea blir hemma med sin mormor och morfar och jag tar med mig alli istället.. Så ska se om vi hittar något fint! Men bloggar senare igen ;)

Av Johanna Larsson - 28 december 2012 09:22

Godmorgon, vaknade för en liten stund sen. Ligger i sängen och matar min lilla tös, som även ligger och bajsar.. Trevligt att bajsa när man äter. ;) 

Idag vet jag inte vad som händer, det är väl sånt som märks. Men vill in till stan idag och shoppa lite. Eftersom det inte vlev något linköpung idag så. Vill även gå på bio men vet inte vilken film jag vill se. Hmm... Menmen, nu ska jag iallafall byta bajsblöja. Byebye!



-

Av Johanna Larsson - 27 december 2012 23:18


Av Johanna Larsson - 27 december 2012 23:08

HAHAHAH... När jag skulle koka vatten till altheas ersättning så råkar jag såklart sätta på fel platta.. Och mamma hade ställt en sak man heller färg i när man målar och då så råkar ena benet på den smälta. HAHAHA.. Vart as rädd och bara skrek på mamma men sen börja jag garva... Det kunde ha gått illa !!! ;)

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards