ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 24 december 2012 10:41

Idag är det julafton!!!! Äntligen jul! :D ♥♥


Idag vakna vi vid nio typ så fixa vi lite grejer medans julia sov. Snart blire att äta lite frukost medans althea sover så man får lite mat i sig. Idag ska vi äta lite jul mat vid två och sen åka till julias farmor vid sex och sen öppna alla julklappar! Vi fick öpna en julklapp nu på morgonen och jag fick en typ ljus hik med ett ljus i. As snyggt, tyckte iaf jag ! :D 

Men försöker blogga något mer idag iaf. men pöössss ! 


 

Av Johanna Larsson - 10 december 2012 13:13

Sitter just nu i soffan har precis diskat och fixat lite i sovrummet. Tanken på att jag ska flytta in till mamma igen. Trivs inte att bo själv så känner att det blir bäst så. Känner mig så ensam att bo själv...
Idag ska jag inte göra så mycket, inte vad jag vet iallafall. Man fåt väl se vad dagen har att bjuda på. Tänkte faktiskt ta en promenad sen men sånt som oxå märks. :p

Av Johanna Larsson - 9 december 2012 19:17

Hejsan!    

Just nu sitter jag nere hos cissi för att sandra fyller 19 år idag! Grattis! :)

Ska snart gå upp och ge lill fisen lite mat och sen dra till affären och handla lite mys som jag och ewe ska ha ikväll.. Lite söndags mys till beck ikväll så.. Dagen har jag spenderat med systrarna och på kalas med mycket barn. Så snart ska jag gå upp och ta det lite lugnt.. Känner att det skulle behövas!


KIK

Av Johanna Larsson - 9 december 2012 19:05

 

Av Johanna Larsson - 9 december 2012 11:59

Godmorgon, sitter just nu i soffan och tittar på tv mesans lillan gungar i sin gunga. Jag tog upp henne. Byte blöja och satte henne i gungan och hon somna direkt. Så snacka om att hon älskar att sova i den! Snart ska även ejlitz åka hem så då blir det att stor städa förhoppningsvis.. Men nu ska jag va lite social innan ejlitz drar.. Puss !

Av Johanna Larsson - 9 december 2012 05:36

Nu är det mat dax för lillan och förhoppningsvis kan vi sova vidare sen. För sånt bestämmer inte jag längre tyvärr. När jag vakna till så hade hon täcket övet huvudet så att hon inte syndes, fy vad rädd jag blev. Jag trodde ju typ att hon va bort men ne det var hon inte.. Men nu sover hon och jag ska oxå de. Godnatt! ;*

Av Johanna Larsson - 8 december 2012 22:57

Godnatt säger vi nu eller sk försöka få min prinsess att sova nu. Önska mig lycka till !!! ;*


Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards