ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

Av Johanna Larsson - 8 december 2012 18:22

Sitter i soffan och tittar på tv, på fem myror är fler än fyra elefanter.. Var nyss i affären och hända lite tills ikväll. Vi ska äta gott och titta på film och förmodligen LOL! Älskar den filmen som ni kanske vet. ;)

Av Johanna Larsson - 8 december 2012 14:03

Hallå folket!


Just nu sitter jag inne hos mamma med ejlitz vi är barnvakt åt barnen. Idag ska ejlitz sova hos mig och vi ska väl ha lite lördagsmys ikväll. Igår blev min prinsessa 7 veckor stor tjej! Och i förrgår sov min prinsessa själv i sin egna säng halva natten. Gud så stolt jag är över henne!! Igår boka jag även dopet, så nu blir det dop den 2 februari i slottet. Så nu är det massa med stress! Pussa ;*




Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards