ettmirakel

Inlägg publicerade under kategorin MY LIFE, MY STORY ♥

-11

Av Johanna Larsson - 3 december 2012 13:28

OMFG.... DET ÄR JU SVIN KALLT UTE.. Så idag tänker vi hålla oss inne och mysa i soffan.. Idag får vi besök av min moster alltså altheas gammelmoster.. Det blir lite mysigt iaf! Snart ska skruttan få bada, hon skulle ha gjort det igår ist men det blev sen och så.. Nu har jag precis matat henne så hon sover så då ska jag passa på att städa lite, eller vad tycker ni ?

Av Johanna Larsson - 2 december 2012 07:55

Min prinsessa sover fortfarande och det är ganska skönt tanken på att hon inte har sovit så mycket inatt utan bara skrikigt. Så nu ligger jag inne hos mamma och umgås med min lillasyster medans felicia ligger och sover med althea.. Idag ska jag upp och handla lite små saker och sånt, men annars vet jag inte vad jag ska göra idag.. Det jag vet är att idag är det 1a advent ju..

Av Johanna Larsson - 1 december 2012 21:31

Nu har vi varit hemma i snart två timmar. Jag försökte blogga förut men så dum som jag var så råka jag trycka bort hela alltet så då orka jag inte skriva om det, så det får bli ett nu ist.. Jag har precis slagit in alla julklappar så nu är allt färdigt.. Så ska väl snart sätta mig i soffan och mysa med min dotter lite innan hon ska sova.. Jag köpte även lite till mig och althea som ni får se senare om bloggappen vill som jag vill, men sånt som märks.

Av Johanna Larsson - 1 december 2012 08:22

Godmorgon världen, inatt jag jag sovit as skönt även att man får gå upp var tredje timme.. Idag gick vi upp eller jag gick upp vid åtta eftersom vi ska till stan nu vid tio och handla julklappar. Min prinsessa sover fortfarande, så trött är hon. Men hon lär ju vakna om en timme för du ska hon ha mat så. Men nu ska jag fixa lite frulle och sen fixa lite grejer. Puss

Av Johanna Larsson - 29 november 2012 02:30

Sorry kära läsare men jag glömde hel och hållet bort att blogg idag.. Fy johanna!! Haha.. Idag har jag stor städat och möblerat om i vardagsrummet och fixat lite tavler på althea. Fick även hem förstoringarna på henne, så nu ska jag bara fixa nån snygg ram till dom. Nu på kvällen så har jag och petra bara legat i soffan och degat framför tv:n. Althea ville inte somna förrens halv ett så då fick jag henne äntligen att sova.. Så nu ligger jag oxå ner bäddad i sängen och ska alldeles strax sova. Imorn blire yttligare att fortsätra städa lite och hänga upp tavlor i altheas lilla hörna i mitt rum. Och ja ni ska få bild på hennes hörna snart men måste få allh fixat innan. GODNATT ;*

Presentation


Johanna heter jag som driver denna bloggen. Kl 00.30 den 19 Oktober kom min prinsessa till världen som har fått namnet Althea. När hon kom vägde hon 3985g och 51cm lång. I denna blogg får ni följa våran vardag och hur vi lever.♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards